2016. március 24., csütörtök

#HÍREK

Sziasztok! :)
Nem is tudom, hol kezdjem...

1. Sajnálom:
      Tudom, hogy nagyon rég nem volt rész...SAJNÁLOM! :( Ahogy már mondtam nincs szinte semmi időm, ezt már nem tudom tovább ragozni...Amint lesz időm rakok fel új részt ;)

2. :( 
   Nos tudom, hogy ez részben az én hibám is, de az oldalmegjelenítések nagyon kevesek, kommentek sehol...vagy nagyon kevés. pl:. megcsináltam az idézetes oldalt is, de semmi :/ pedig nagyon sok munkám volt/van vele (mert mai napig frissítem, ha van időm és idézetek).  Nagyon szépen kérlek titeket, hogy reklámozzatok barátaitoknak/barátnőiteknek. Tudom, hogy nem az én blogom a legjobb, de egy kis pozitív visszajelzés mindenkinek jól esik :), de ha valami nem tetszik azt is megírhatod...így legalább tudom, mit javítsak ki :)

3. Lesz új blog! :D
   Nem csak panaszkodás és hiszti gyanánt írtam én meg azt a kis bejegyzést :D Egy akcióblogot fogok írni...amit, ha elkészítettem akkor egyből kirakom ide is :).... egy jó darabig mondjuk még nem lesz kész, mert nagyon nagyon sok gond van egy bloggal (egy pár olvasóm ezt nagyon jól tudja), de, hogy ne tudjam elkövetni azt a hibát, mint itt, ezért előre megírok legalább 20 részt....


Remélem nem felejtettem el semmit....Köszi hogy elolvastad, bízom benne, hogy megértettétek a problémáimat és, hogy örültök az új blognak....Majd jelentkezem ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése